تذکر...

هر انسانی نیاز به یاد آوری دارد...علم جدید نه...

همان که قبلا می دانسته و از باب عمل نکردن به فراموشی سپرده است...

تذکر به یادآوری همان است که می دانی و باید به آن عمل کنی چرا که مسیر هدایت همین است

إِنْ‏ أَحْبَبْتَ‏ أَنْ‏ تَکُونَ‏ أَسْعَدَ النَّاسِ بِمَا عَلِمْتَ فَاعْمَلْ.
اگر دوست داری سعادتمندترین مردم باشی به آنچه می­دانی عمل کن.

مَنْ عَمِلَ بما عَلِمَ، وَرَّثَهُ اللّهُ عِلْمَ ما لا یَعْلَم
هر کس به آنچه که مى داند عمل کند، خداوند آنچه را که نمى داند به او مى آموزد.

هر کس بهتر از دیگران میداند که از چه غفلت کرده است و به چه تذکری نیاز دارد. من هم برای خود تذکراتی دارم ...این مختصر هم برای اینکه شاید تذکرات من با شما اشتراکاتی داشته باشد...

و من یتق الله یجعل له مخرجا جهل مرکب نیکی از حد بگذرد ابله خیال بد کند ان الصلاه 

هوای نفس یا ایها العزیز  و العصر ان الانسان لفی خسر والکاظمین الغیض 

هزم لغو مطالعه ورزش 

فاقر ما تیسر من القران الم یعلم استمرار و ذالنون 

و من یتق الله یجعل له مخرجا

جهل مرکب

نیکی از حد بگذرد ابله خیال بد کند

ان الصلاه

هوای نفس

یا ایها العزیز

و العصر ان الانسان لفی خسر

والکاظمین الغیض

هزم

لغو

مطالعه

ورزش

فاقر ما تیسر من القران

الم یعلم

استمرار

و ذالنون