بهترین ایده آن است که به واقعیت برسد.

نمیدانم از چه موقع تصمیم گرفتم تا ایده‌ای را به نتیجه نرساندم؛ سراغ ایده‌های دیگر نروم...

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

حسین(ع) امده بود همه را شفاعت کند _ پست فوری از مهران

صحن امام رضا-خادم امام رضا-مرز مهران

پیرزن افغان نیمه شب با التماس میگفت: «من دارم میمیرم، اجازه بدید قبل از مرگ کربلا رو ببینم؛» نه ویزا داشت نه پاسپورت و نه احتمالا شناسنامه حتی...

۰ نظر
Non Art

امسال زیر قبه آقا...

هر چند امسال توفیق زیارت اربعین نصیب نشد، اما این پست را با این نیت مینویسم که دوستان نائب الزیاره ما هم باشند. 

طرح امسال اربعین کار مشترکی بود به پشتیبانی و طراحی مقر کتاب قم با همکاری اکادمی طوسی که طرح آن را دوست عزیزم مختار رضاییان و چاپ آن را برادر مهربان احمد فیض آبادی انجام دادند.




۰ نظر
Non Art

فیلم - رویای یک مرد مقاوم

همیشه اعتقاد داشتم فرد منشاء تحول است. انسانی که می تواند همه چیز را دگرگون کند. نه فقط یک انسان، بلکه هر انسانی میتواند منشاء تحول باشد، تحول در خانواده، محله، شهر، کشور، جهان، تاریخ،

وقتی به پیامبران الهی نگاه میکنم، همه آنهایی که به تنهایی قیام کرده اند، بدون سپاهی از فرشتگان و ماموران عذاب. همه به تنهایی توانسته اند تحولی عظیم در تاریخ بشریت بجا بگذارند.

نه فقط پیامبران، مگر حرکتهای بزرگ تاریخ با حرکت افراد بزرگی چون گاندی، مائو، ماندلا، امام ، و لیست بلندی از کسانی که زمان و مکان و یا تاریخ را دگرگون کرده‌اند، شروع نشده است؟

افرادی که نامشان در تاریخ فراموش شده است ولی عظمت امروز مدیون قیام آنهاست. چه آنکس که در سطح خانواده خود قیام کرد و آن را متحول کرد، و چه آنکس که در سطح کشور خود قیام کرد و چه کسی مانند امام که در قرن خود قیام کرد. مهم آن شخص است.

همیشه آروز داشتم از نزدیک چنین شخصی را ببینم، در میان حرکتش باشم، جزئی از حرکتش باشم،

و خوش شانس بودم که چنین چیزی را دیدم...

 

۰ نظر
Non Art