بالاخره هدیه اربعین آماده شد.

بعد از مشورت‌های بسیار خوب دوستان و همکاری بزرگواران در بخش چاپ خصوصا دوست عزیزم منصور که در چاپ کارتها بسیار زحمت کشیدند، بعد از اینکه هر کسی در طول تولید کار شنید این کار برای اباعبدالله است و به نحوی کمک کرد؛ از پارچه فروشان که بعد از شنیدن ایده کارمان با تشویق بسیار و التماس دعا گویان با تخفیف زیاد پارچه را در اختیارمان گذاشتند و دوستانی را برای برش سریع پارچه معرفی کردند که آنها هم در خوش اخلاقی و کمک به کارمان سنگ تمام گذاشتند و درخواستی جز رساندن سلامشان به اباعبدالله نداشتند، همینطور از فروشنده کاورها که او هم بعد از اطلاع یافتن از کارمان با تخفیفی بسیار و یا شاید هم بدون هیچ سودی کاورها را به سرعت در اختیارمان گذاشت و در آخر از خانواده‌ام که همگی در بسته بندی پک کمک کردند تا این کمترین هدیه به رسم یادگاری از طرف ما زائرین به خادمان حسین علیه السلام پیشکش گردد.

هدیه اربعین هدیه اربعین هدیه اربعین

 هدیه اربعین  هدیه اربعین هدیه اربعین

- طرح خادم الحسین را از همایش " آیه الایمان " گرفتم.

- تیراژ این کار بیش از 2000 نسخه از هر قطعه است.

- این پک شامل سه قطعه می‌باشد: کارت اصلی که شامل طرح اصلی « امیری حسین و نعم الامیر است» بعلاوه یک تشکر به زبان عربی و حدیثی از امام صادق درباب انفاق در مسیر کربلا. و در پشت آن سه عکس از حرم بی بی حضرت زینب سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام و بی بی حضرت معصومه سلام الله علیها است.

یک کارت خادم الحسین که قابلیت نصب روی سینه را دارد و یک پارچه تبرکی از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها. تمام این قطعات در دو کاور پلاستیکی قرار میگیرند.