نمی‌دانم چقدر تجربه زندگی مستاجری را دارید؟ 

زندگی مستاجری به دقتهای بسیار زیادی نیاز دارد، خصوصا وقتی اپارتمانی نباشد و در یک منزل مسکونی با صاحب خانه در یک طبقه دیگر زندگی میکنید.

برخلاف بیشتر افراد، من مستاجر بودن را دوست دارم، چرا که همیشه به یادم می‌آورد «من در اینجا مسافرم و بالاخره باید کوچ کنم». من زندگی‌ام را ساده کرده‌ام، آنقدر ساده که به راحتی بتوانم جابجا شوم. من از این حالت راضی و خوشحالم...بگذریم

وقتی مستاجری باید قبل از هر چیز مراقب خانه باشی...زیاد به دیوار میخ نزنی، مراقب سلامت ساختمان باشی، به موقع تعمیر کنی و ...

این محدودیت‌ها باعث خلاقیت میشوند...

مدت‌ها درباره ساخت یک اتاق کار ساده فکر کردم، به جنس ساخت آن، سبکی و راحتی آن، بدون دردسر بودن آن، زیبایی آن و از همه مهمتر اینکه ارزان و بدون تخریب باشد.

بعد از مدتی این ایده به ذهنم رسید، ساخت یک شاسی با لوله. اوائل به فکر لوله آب و اتصالات آن بودم. اما بعد از اطلاع از قیمت لوله متوجه شدم ساخت آن به صرفه نیست. لوله آب به قیمت متری 6500 هزینه زیادی میبرد. بعلاوه آنکه باید اتصالات آن را هم سفارش میدادم. 

من برای ساخت یک اتاق 2.5 در 2.5 به ارتفاع 1.8 به حداقل 30 متر لوله نیاز داشتم. من نیاز به لوله ای ارزان تر داشتم

لوله استیل2.2(البته معروف به استیل) - این لوله سبک و در شاخه‌های 3 متری در بازار موجود است

هر شاخه 3 متری 6500 تومان

برای اتصالات، از اتصالات لوله‌های پلی اتیلن با سایز 2 استفاده شد.

لوله‌ها را بعد از بریدن در قطع مورد نظر (اگر نمیتوانید این سازه را به جایی مانند دیوار مهار کنید بهتر است 

ارتفاع آن زیر 1.8 باشد) آنها را به هم متصل کردم

اضلاعی را که به سمت دیوار بود را به آن مهار کردم. و در آخر از پارچه برای پوشاندن استفاده نمودم

این فضا بسیار ساده، زیبا و ارزان است که میتوان در منزل به راحتی تولید کرد. 

البته در ساخت آن باید به اندازه لوله‌ها و متناسب بودن آن با قطعات اتصال دقت کرد.